Ett besök på hästtävling

Nikon D750 + Tamron 70-200/2,8 G2
 
När man vaknar innan klockan ringer på morgonen, och bara ligger kvar o funderar på vad man ska hitta på. Kikar in på Equipe och ser hur långt tävlingen har kommit på Märsta Ridklubb, visar sig att Tove ska starta och att jag har tid på mig att ta mig dit. Pojkvännen sover vidare och jag styr bilen mot ridklubben.
Att se massor av hästar överallt, lätt snöfall med solen som skymtar bakom molnen och ett fantastiskt ridhus att fotografera i. Kan inte bli bättre! Treligt folk man känner på plats och man kan sitta på läktaren och se fina hästar samtidigt som man snackar en massa skit. Så trevligt! Väl spenderade timmar på en kall ridhusläkatare!
 
Och såklart får ni några bilder på Tove och Ligist som hoppade en 120 cm med ett retligt nedslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0