Gammalt med nytt

 
De tre första bilderna är fotade av Li Sjöstrand, och de två undre av Emma Tegler.
 
Innan nya lagen GDPR gick igenom gjorde jag, som många andra, ett köp på Equipe Webshop, genom att köpa ett gäng med bilder på mitt älskade hjärta i himmelen. Från Falu RS och Lurbo RK. Dessa bilder är bland de enda som finns på oss via EquipeWebshop, så ofta blev vi inte fotade på våra tävlingar. Tur att jag oftast hade någon med mig som kunde hålla min kamera!
 
Annars rullar livet på, mycket jobb - cash is KING! - och fotograferande. Så en hel del bilder får min kamera leverera, och så bra den är på det! Och jag utökade med ett till objektiv, som ni fick se i förra inlägget, några testbilder. Och som det objektivet levererar! Hade en hel fotografering med det, helt amazing vilka bilder! Så nöjd.
Alla cash som kommer in läggs så fint på hög, för att snart spenderas. Japp japp!
 
Jag har hunnit med att fylla 25 år oxå! Woop woop! Börjar alltså bli stor nu, men inte dricker jag kaffe för det... Kanske inte så vuxen som man tror. Haha!
 
Mycket längtan är det i min kropp, men som det sägs, väntar man på något bra, väntar man aldrig för länge. Men det får gärna gå liite fortare nu! För jag spricker av att inte veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0