Bästa ponny!

Så jävla bäst hon var idag! Red på de ganska hårda grusvägarna men de gick bra!, väldigt mjuk och fin i sidorna, bara att jag inte kan rida till höger...
Men iaf, så sjuuukt fin! Värsta fina traven och jag tränade min egen sits, komme ofta på mig själv med att "lyfta" från sadeln typ. Alltså använder bara skänklar och hand och inte sitsen som man ska använda mest.
När jag väl fick till det så blev hon sjukt fin! Kan inte beskriva hur jäkla fin hon var!
Gjorde värsta fina trav-halt och skänkelvikningar, ååh du är underbar ponny!
Men när vi kom till galopp då fanns det ingen broms så vi la ner galopparbetet för jag ville inte bråka med henne när hon var så fin :)

Jag och Bounty hoppträning 9/11-09, Foto: Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0