X-Quse Me

 
Bilder från senaste 2 veckorna. Min lilla stjärna växer så det knakar! Och nu är det vinterpäls som kommer fram, she is so fluffy!
Vi myser och gosar i stallet, borstar och tränar på tålamodet. En enkel sak som att flytta för tryck, stå stilla, lyfta ben, ledas förbi läskaiga saker och så vidare. Det är en helt ny vardag med en unghäst, men hon är så duktig! Stannar upp, tittar och går oftast fram för att kolla in det farliga. Hon är en sån fantastik unghäst att arbeta med, hon är lättlärd, nyfiken och orädd. En trevlig kombination.
 
Nu när man kollar Breeders, så längtar jag lite mera till att få börja jobbar med inridningen, se vad denna lilla blomma ska bli för något. Längtar ihjäl mig! Det ska bli en så spännande resa att få göra, och jag är så otroligt glad att jag får göra den med min älskade Qira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0