En form av materiell lycka

 
 
Det var länge sedan som jag kände en sånda lycka till att ha handlat något. Detta helt fantastiska sett från Equito är inhandlat, kommer att ta tid innan allt kan användas, men det äre värt! Haha. Har länge sucktat efter detta så under black friday slog jag till. Detär en hel del saker som har sålts av från alla mina hästprylar, det som Corona använde. Vissa saker finns självfallet kvar, men vill gärna uppdatera med något nytt som är bara till Qira.
 
Det som jag verkligen skulle vilja ha, är ett par vita snygga benskydd och boots, så glittriga som möjligt, att ha till 3 årstestet. Det är ett tag kvar, så förhoppningsvis lyckas jag få tag i det innan det blir showtime. Detta kommer att bli dösnyggt på Qira när allt kan användas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0