Dator är konstig!

Min dator är helt knasig, igår när jag skulle starta den så startade den om sig hela tiden. Inget kom upp.
Sen idag så starta den som vanligt, men när jag väl kommer till datan igen så är bakgrunden helt blå och alla ikoner är helt borta. Vet inte riktigt vad det är för fel på den. Sen kommer något program upp och säger att jag har en massa virus i datan, jahaa täntke man då? Så då klickar man ub så sig på de och läser, tyvärr allt på engelska så ja fatta typ nada.
Men så säger den till vart ja ska klicka o hela skiten, och helt plötsligt så måste jag betala för att kunna få bort virusen (enligt de programmet), och de konstigaste av allt, är att jag vet intevad de programmet är för nåt, har aldrig sett de förr. Har inte installerat det på min dator och nu är det installerat och klart för att användas om jag betalar...

Tror jag måste lämna in datorn. Och om jag gör det, då har jag ingen dator alls om jag inte får tag i mammas bärbara men där har inte jag några bilder eller nåt alls... :(

Så nu vet ni varöfr det inte blir någon uppdatering, eller bilder för den delen på bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0