Foto i skolan (;

Man tar med sig kameran för att få lite fina naturbilder p vägen till skolan, och fan vad jag lyckades med vissa!
Men på lektionerna åker den fram med och den langas runt bland oss alla, HP som IP. Yeeeah!

Frida, Foto: Jag

Sara, Foto: Dessie

En bild på mig! Helt otroligt (;, Foto: Dessie

Okej, nu får vi se om jag har koll på alla namnen (;
F v, Christoffer, Zacke, Marina, Niklas, Simon, Patrik Foto: Dessie

Jag och Sara har en skrattattack på matten :') Foto: Dessie

Zacke och Einar, Foto: Christoffer

F v Daniel, Filip, Dessie (bakom boken), Marina, Frida Foto: Christoffer

Sara, Foto: Dessie

Jag, Foto: Dessie

Daniel, Foto: Dessie

Jennie, Foto: Jag

Kitty, Foto: Jag

Koncentrerad Sara på svenska lektion, Foto: Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0