Galen ponny! :D

Min ponny blir nästan galen av att inte bli riden och motionerad på 2 dagar. Ojoj vad man fick kämpa idag!
Började väl bra, men så blev hon överpigg och så blev det galopp. När hon väl brjar galoppera är de skitsvårt att få henne att trava sen, då tar hon varje skänkel som galopp. Usch för det! Men ja lät henne galoppera i snön ett tag coh lite trött blev hon allt (;
Men gaaaaalet fin! Nu vare inget fläng galopp inte, utan kort galopp och jobba. Tro det eller ej, men min ponny kan göra rena galoppombyten! Så stolt över min ponnyskrutt :')
Efter att ha galopperat ett tag så bryter man av till trav och så är hon gaaaalet fin där med! lite mera galopp och så avbryter vi för hon var så jäfla fin :O

Nu äre dressyrträning för Carina på lördag, kanske att pappa skjussar ut oss på söndag och då tänkte ja träna bommar om vi kommer ut och sist men inte minst! Hoppträning för Cissi på måndag :D Det ser vi fram emot!

Jag och Bounty, 3 augusti -09, Foto: Sara W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0