Julklappar?

Är det någon som är klar med sina julklappsköp? Det är inte jag!
Jag har inte köpt något alls, vet bara vad jag själv vill ha. Skitsvårt att komma på nåt alls!
Någon som har lite tips man kan köpa till en 18-årig bror, 14 årig syster och sina 2 föräldrar?
Skulle vara bra om någon kom med förslag, har kanske fått ihop nåt till brorsan men de andra 3 har jag ingen aning :O
Åker nog in till stan på fredag för då slutar jag tidigt, men då missar jag ridningen. Känns inte som att det är så bra att ta på helger när det är så fullt i min planering och alla andra som handlar åker på helger. Ja men vi får väl se hur det blir (;


En sak som jag jämt kommer på är att jag tänker som bäst i duschen? Det är lite komiskt.
Kan komma på vad jag ska säga till nån när jag ska ringa, vad jag ska köpa till jul/födelsedag och en andra massa saker! Det är lite sjukt på sätt och vis men när jag behöver tänka så tar jag en dusch! :D
Är det någon annan som har något ställe där ni tänker som bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0