Ojsan (;

Vad jag får många kommentarer nu för tiden :)
Nu när man loggade in hade man 6 st kommentarer att godkänna, det är riktigt kul!

Men nu ska jag springa in i duschen, sen ska jag lägga mig och läsa i min bok som jag har kommit en bit i och ahr liite svårt att lägga ifrån när jag väl har börjat.
Och nu kan det vara bra att lägga sig lite tidigare så man orkar gå upp 9 i morron, ska juh åka pulka med kompisarna! :D Länge sen vi var alla tsm, det får inte gå så här lång tid i mellan :(

Nu var det ett tag sen som jag gav er lite musik oxå, ska leta upp några av mina favoriter! :D

Och nu äre så kul att skriva! Har mellan 20-35 läsare om dagen :) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0