Pengar? Ja tack!

Satt inne på Ryttarstugans hemsida och kikade på deras outlet, de har fått in det röda scapaschabraket som jag ville köpa förr. När man kollade på alla dyra och fina saker så kommer man på sig själv att vilja ha massor av allt det man kolla på, synd bara att pengarna inte finns.
Hittade skitmycket fina grejjer som jag kan tänka mig att använda på Bounty, men inte tänker jag köpa så här dyra saker till en ponny som inte är min (;
Men drömma kan man!

Vill så gärna ha brun utrustning på Bounty men jag tror inte att Carina gillar det lika mycket (;

Dyon träns Working Collection, 1195 kr finns endast i nut.

Dyon Working Collection förbygel, 1295 kr i nut

Prestige Versaille, 14 500 kr i tabacco, finns inte nut!

GG hoppgjord, 1390 kr i nut.

Veredus Carbon gel senskydd och bakskydd, 1299 kr + 1145 kr i brun.

Detta skulle jag inte tacka nej till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0