Skolan!

Sitter i skolan och väntar på nästa lektion som börjar kl 12. Långt!

Vaknade kl halv 6 i natt för "m-värk", inte kul! Tog värktabletter och la mig igen, nån timme senare ringer telefonjävulen. Slår arg av de och fortsätter sova. Tyvärr så är man smart/dum och har en till klocka som ringer några minuter innan 8. Usch! Blev så man fick springa upp och stressa, för när man kollade ut så var det snö överallt. Inte så smidigt att cykla då inte. Brorsan sov och vi hade ingen bil hemma så skit för det med så man fick gå!
Tåget var även försenat med typ 10-15 min och sen var stod vi länge mellan Örbyhus-Tobo för nåt hade gått sönder, det är inte kul att åka tåg på vintern!
Men jag kom till skolan 20 min försent, men de var chill för läraren och så vare bara att börja jobba.
Matteprovet gick bra! Hoppas på ett bra betyg där iaf :) Ligger på typ VG-MVG, som jag INTE hade i grundskolan!
Känns bra, nej nu ska jag vara social med kompisarna, och när jag kommer hem så blir det kasnke stallet och så ska jag få mamma att beställa hem min klänning! :D

Kommentarer
Postat av: JenU ♥

Fin blogg =)

2009-12-15 @ 11:55:12
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Hejsansvejsan! Missade du Svenska Hjältar - galan igår så kan du gå in och titta på vilka pristagarna var och se lite glädjetårar. Ha det bra!

2009-12-15 @ 11:57:15
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0