Dressyr på Zigge

Fick välja hästar idag på lektionen, tog Zigge-gris som jag inte ridit på aslänge :O
Natta är sjuk så vi fick ha Isabelle, henne skulle jag vilja ha flera gånger. Man lär sig något nytt för varje ridlärare man rider för.
Jag har själv aldrig tänkt på att jag lutar fram axlarna, men de sa Isabelle till direkt att jag gjorde. Oops...
Det var otroligt kul att få höra all beröm jag fick av Isabelle!
Nu får ni en massa bilder från tränngen, snälla Sofia tog alla bilderna, fler finns att se på min bdb, SPLACH heter jag där :)
Bli nu inte helt förvirrade av alla bilder :'D

Kommentarer
Postat av: izzi

vilken gullig ponny! hur länge har du haft hnm?

2009-11-29 @ 12:42:52
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0