Galen ponny! :D

Min ponny var helt galen idag, inte skulle man skritta eller trava, det var bara glopp i huvudet på henne. Så blev extremt många övergångar. Stackaren blev helt svettig och ville ändå bara galoppera, märks så väl när jag inte ridit på för lång tid. Men söt är hon iaf!
Och jag tycker att någon kan ta och påminna mig om att prata med Carina om ridbana, jag kommer ALDRIG ihåg det. Eller jo, på bussen dit eller hem. Aldrig när jag väl pratar med henne. Ååh!
Och Carina har sån lyx och får vara på Globen typ hela helgen, fast kanske inte är så mycket lyx ändå. Hon får stå i Horze monter :)

Det var någon som frågade hur länge jag hållt på med hästar, i 10 år på ett ungefär, kommer inte ihåg riktigt när jag började. Men till 2010 är det 11 år om jag har räknat rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0