Hoppa Buster!

Idag hoppade man bustrus, han har blivit så fin sen jag hoppade han sist. Men de är svårt att hålla tebax, då trycker jag på för mycket emd benen och det blir helt knas. Det känns som att han ska bryta av hela tiden. Men det är väl en träningssak (;
Lite bilder!



Och den täntiga komentaren om att min martingal inte gör nytta? Hur vet du om den gör det eller inte? Du vet inte hur min ponny är när jag hoppar henne. Alla hästar han fastna i en martingal, och det är ingen större skillnad om den är fast eller fri. Och du är ännu mera töntig som är anonym och inte vågar stå för den du är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå jag vet gott och väl hur din ponny är.

jag vet också att det blivit många skador utav oansvariga ryttare som inte kan inse att de använder sin utrustning på fel sätt så den lätt kan orsaka skador

2009-11-25 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0