Morgondagen!

Vad kul det ska bli i morron alltså! :D Är nästan nervös, bara en massa Hebyryttare och jag. Några har tom frågat om jag kan fota dem, lite kul :)
Pappa skjussar mig, eller så blir det jag som kör, till Östervåla. Där ska jag hem till Johanna och jag var så duktig på att läsa vägbeskrivningen så jag måste ringa henne när vi närmar oss x) Haha! Fyfan vad roliga konvercationer vi 2 kan ha :'D Ååh, haha. Ska få träffa söta Whoopan och knäppa MASSOR av bilder på BARA henne. Wiiiie! Sötare häst får man leta länge efter, men klart att bounty är sötast dårå. Men ändå :D

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ta med mig, ska avra hemma hos Johanna ca halv 9 på morronen så det blir tidigt! På en söndag, men det blir värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0