Vilket/vilka ska jag välja?

Har hittat en massa schabrak som är snygga, vet bara inte vilket/vilka jag ska köpa?

Har som sagt lite probelm som ni ser, har hittat ganska många olika snygga schabrak. Men 2 ska vara till träning och ett me huva ska vara till tävling. men kan inte bestämma mig! :O
Hjälpa lite?

1. Det högst upp med bruna och blåa schabrak är från Lamicell, snygga schabrak med häftiga färger i trycket. Tävling om jag köper.
2. Är då det snygga Scapa schabraket +huva om jag hittar, kan inte bestämma färg utan det får bli en snygg om jag ser nån. Helst röd! Tävling om jag köper.
3. Är det blå/bruna schabraket från Horze, båda färgerna har en passande huva bara att jag inte hittade den blå huvan. Kan inte ebstämma vilken färg jag ska ha där bara. Detta kommer att bli till tävling om jag köper.
4. Det gula och röda schabrket kommer att vara till träning men där vet jag inte vilken färg.
5. Snyggt brunt schabrak, men vet inte om jag ska ha det eller nån annan av träningsschabraken?
6. Det urläckra Schockmöhle-schabraket med huva! Vill verkligen ha det men har ingen aning om det skulle passa på henne? Detta kommer att användas till tävling om jag köper.
7. Träningsschabrak, tyvärr från Hööks och där får jag inte handla för Peter och Carina (A)
8. Samma här med att det är från Hööks, väldigt snyggt och det kommer att användas till träning detta med.

Vilket/vilka schabrak ska jag köpa?
Slänger upp en bild på ponnyn min så ni har lite att ta hjälp från :D


Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman

Jag tycker du ska välja; 6,7,8 :D

2009-11-07 @ 00:27:39
Postat av: Madde

Jag ska själv köpa 2:an :P Men vet inte vilken färg(:

2009-11-07 @ 08:27:11
Postat av: Anonym

Jag tkr tvåan till tävling och sjuan och trean till träning :P

2009-11-07 @ 14:10:58
URL: http://tooves.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Vart har du köpt???



Jag tycker 8.7 lr 3 (:

2009-11-07 @ 15:23:42
Postat av: Sanna

Jag har 6an. Passar super bra! Kolla på 31okt så har jag det schabraket. På en mörk häst;)

2009-11-09 @ 21:01:59
URL: http://zanmiguel@bdb
Postat av: emma

Jag tycker om 3, 7 och 8 :)

2010-02-22 @ 20:36:13
URL: http://emmappersson.devote.se
Postat av: Anonym

Femman är verkligen finast, om inte så möjligtvis trean.

2010-02-22 @ 20:42:18
Postat av: Hannah

8 eller 7 :D

2010-02-22 @ 22:16:07
URL: http:///specialhannie.blogg.se
Postat av: Anonym

åtta kommer bli sjukt häftig på ponnyn ;)

2010-09-20 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0