Så duktig <3

Min prinsessa var duktig idag! Hade tömkörning, min plutt gilalde inte när tömmen kom bakom rumpan så hon stod emd frambena uppe i luften. När hon kom ner så vare att försöka springa ifrån det. Uffe tog över och hon höll på ett tag med honom mend men lugnade sig efter ett tag. Efter bra många minuter fick man ta över och jäklar så fin hon var! Min fina ponny det där <3 Stannade ett tag och kollade på andra gruppen innan man cyklade till stationen i regn. När man var i Örbyhus regnade det mera. Usch! Regn är inte kul.

Palmen på morronen och det flyyyter! Så enkelt (; Sen ha engelska och matte. Enkelt det med. I morron äre matteprov, de verkar ganska enkelt, fick en stencil idag som var typ lika som provet i morron och den stencilen var inte spec avancerad. Men vi får se hur det går.

Sen har jag börjat fundera på om jag ska sluta rida lektion, har 2 alternativ. Antingen rida kvar på onsdagen och sluta på fredagen + ridgymnasiet. Eller så slutar jag helt på lektion och bara rider gymnasiet på Bounty och bara satsar på henne. Detta blir till nästa år, kommer att sluta i hoppgruppen nästa år då jag vill satsa på Bounty och kommer då inte hinna med att tävla ridskolehäst. Om jag slutar på ridskolan så kan jag rida Bounty 6 dar i veckan, det betyder att hon kommer att sättas igång på riktigt och vi kommer snabbare ut på banorna. Annars blir det 2 vilodagar om jag fortsätter på onsdagar. Det känns som att onsdagarna inte kommer att ge nåt eftersom jag då kommer att rida ridsklehäst. Bättre att ta ridgymnasiet och rida Bounty. Men jag är inte säker och det kan bli helt anant. Har även funderat på att byta till Björklinge RF men det är inte heller säkert. Måste fundera på detta, byta klubb är nog liten chans men fick upp det i huvudet när jag tänkte på lektioner.

Nu ska jag in i duschen!, sen blir av att kanske kolla på nån film om jag har nån bra :D Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför byta till Björklinge? :( Då lämnar du ju mig i sticket..

2009-10-12 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0