Skolan!

Nu sitter man i skolan, väntar på att gå ned i Palmen. Igår när man red pluttan så ska jag bara säga det äatt hon TRAVADE över bommarna flera gånger! :D Jippie min söta börjar fatta. Och sen hade vi ett "hinder" som inte kan kallas det för det var en  cm hög planka med hinderstöd på sidorna, med en bom framför och det gjorde hon väldigt bra så la en bom bakom med och hon tog ett galoppsprång över sista bommen med även fast det gick fort. Gjorde även en massa halter efter bommarna så att hon lyssnar på mig. Duktig tjej! Ska fortsätta på lördag eller söndag får se vilken dag det blir (;

 Som sagt sitter jag i skolanust nu men efter skolan åker man hem, hämtar data och en jäkla massa sladdar :O för att sedan dra till Tierp igen och rida lektion och efter det åka till Sara och kolla film genom data-tv. De e najs! Tyvärr så kunde man inte ladda ner den film alla ville se, Baksmällan. För det som fanns att ladda ner var alla filmade med cam = superdålig kvalité! Men jag fixade några filmer från Daniels hårddisk så det finns några filmer på bärbra som man kan kolla på. Kommer bara inte ihåg vad alla var för filmer (A) hahahah typiskt mig! Men nu ska jag kolla vart resten av min klass är och sen springa ner till cafeterian.:D Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0