Åre!

Får sitta en stund nu vid datan, tur (; vi fick inte med oss någon data. Tyvärr. Men 1 av 3 familjer har så kan skriva någon gång ibland :)

Inga bilder, men har fotat över 500 på dessa 2 dagar, ni ska få en massa gryma bilder efter veckan!

Jag har åkt skidor från 9 i morse, till kanske 3-4 på em. Så det är mycket skidor, mycke bilder med (; Sen så är man helt slut när man kommer hem till lägenheten. Vi bor mitt i Åre. Går vi utanför dörren står man på Åre torg. Helt underbart! Gångväg till allt. 50 m till bergbanan som tar oss upp till backen. Sen åker vi skidor ner till torget och går över torget för att ta oss hem.

Jag har även lyckats med första vurpan! Sista åket, bland de sista backarna ner, så får jag inte med en av skidorna åt det håll jag vill och drar i backen, haha!

Får se om det kanske kommer bilder någon dag, ska försöka så att ni får se något iaf, och inte bara en massa text :) Hoppas också att jag kan få skriva någon mera dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0