Dom hära dagarna...

...orkar jag inte att blogga, hinner inte med på nå sätt. Har inte fått upp bilderna som jag fotade idag heller. Shit! Måste ta och börja med det nu alltså, får väl sitta uppe länge ikväll med. Men det orkar jag inte. Hur ska detta gå?

Ni ska igentligen inte höra detta gnäll som jag skriver, men nu gör jag det iaf. Jag hinner inte med att blogga flera gånger om dagen alla dagar i veckan. Så är det bara. Jag är ingen Kissie som springer runt med datan på stan för att uppdatera. Jag uppdaterar när jag har tid, och något vettigt att skriva. Som det har blivit dåligt med nu när jag tänker efter. Skriver jag verkigen vettiga saker? Just nu känns det som att jag skriver bara för att uppdatera, det är totalt onödig info jag skriver. Nej måste skärpa mig med uppdateringen och vad jag skriver om.
Inte kul för er att läsa om något totalt oviktigt som händer i mitt liv. Även fast jag skriver ut det mesta här...

Haha där lindade jag inte mig själv, smart! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0