Göteborg - Köpenhamn - Tyskland

Där har jag varit i helgen, som ni märkte så gästbloggade Sara här under de dagarna jag var borta. Ska försöka berätta lite mera om vad jag gjorde :)

Torsdag - 06.00 skulle bussen gå från Tierps station, lite sena blev vi men inte så farligt. Buss hela dagen med raster på olika ställen, till man kom till Göteborg. Lång väg dit! Gick en sväng på Nordstan innan vi åkte till vandrarhemmet, Kvibergs vandrarhem. har vart där förr så inget nytt :) Köpte även 2 saker på Nordstan, en tröjja och en plånbok. Ska fotografera allt som jag köpt! Sen efter att ha vart på vandrarhemmet en timme eller nåt åkte vi tillbaka till ett stängt Nordstan, eller vissa butiker hade öppet. Sen blev de käk på Donken, inte ofta inte (; hem till vandrarhemmet runt 10 och duscha, fixa sig och massa prat! Dessie kom in till mig, Sara och Becca och prata skit om allt och inget, kollade lite "lesbisk porr" som Dessie ville uttrycka det (; nej det var inge porr på tvn, de var A Shot of Love eller vad de heter, och de var lesbiska par (; Hahahah!

Fredag - Nån gång vid 7 åkte vi mot Köpenhamn, raster på vägen dit med + en båttur på 20 min. De gick asfort. Sen in på Ströget i Köpenhamn, en låååång shoppinggata full med affärer! Köpte lite saker där med (bilder sneare) och så fick vi åka till vandrarhemmet som var hur fint som helst! Det finaste och bästa under denna helg. Så sjukt fint de var. Sen tillbaka till Ströget. Shoppade lite mera och gjorde av med alla mina danska pengar, skönt. De är ingen idé att växla in de resterande pengarna ändå. Har 15 danska kr (20 svenska) kvar så de får ligga i plånboken (;

Lördag - Vi styrde kosan mot Tyskland och Lübeck! Båttur på 45 min fick vi åka med, men de gick fort ändå :) Sen väl i Tyskland så blev de att gå runt och kolla lite affärer, bl a en av världens bästa marsipan-affärer. Självklart blev de köp där, älskar marsipan! En söt nyckelpiga (i marsipan ofc) och nån vanlig marispna typ.
Åka till vandrarhemmet och plocka upp där, bädda säng osv. Gåväg till affärerna och så åt alla på resan på nån fin restaurang. Gott som f*n! Mummmss (; Kolla lite mera affärer eller nåt sånt, minns inte exakt allt vi gjorde (;

Söndag - Mördardagen. Buss från 07.00 till att vi kom till Tierp station runt 23.00 nångon, satt vi bara på buss. okej några raster men annars fast på bussen. Inte kul.

Detta var på ett ungefär vad jag har gjort i helgen, bilder och mera kommer :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

fan va kul de va! ;D



ja de såg ju fan ut som att de va de typ xD du glömde era perversa samtal du xD hahaha

2010-04-26 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0