Hur ska jag göra?

Jag åker bort om bara någon vecka, och kommer inte kunna uppdatera bloggen. Jag har tänkt på 2 st olika alternativ:

1: Jag låter bloggen stå, ingen uppdatering, skriver om jag får en chans att kunna göra det.

2: Låter någon gästblogga här, men vet inte om jag skulle vilja låta någon annan logga in på min blogg. Och jag vet ingen som är villig att skriva här, och som jag kan lita tillräckligt mycket på att den inte raderar bloggen eller nåt sånt (;

Vad tycker ni? Ska jag låta bloggen stå eller hitta någon som vill gästblogga?
Det gäller 1 vecka som jag är borta. Om ni klarar er utan uppdatering på 1 vecka eller om ni vill ha det av någon annan :)

Om jag inte får in några svar, då lutar det mot att bloggen får stå utan uppdatering! Om ni hellre vill det ^^

Jag och Hickory, Foto: Dessie

Kommentarer
Postat av: korvmackan

jag kan gästblogga hos di då , om alla vill ha en gästbloggare 8))

2010-04-03 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0