I morron blir det...!

Bilder! Sara ska komma och fota när jag rider, yess! Eller.. Aa vi får se hur bilderna ser ut först (; Men någon bild ska ni allt få. Blir nog att jag ska plåga mig med mera nedsittning... Inte kul. Nu när Becca och A-C har åkt till fjällen med så har jag Hicko helt för mig själv (; Så ska hitta på ett bra schema för dom dagarna jag har honom, kanske lägger upp det här. Ska försöka att hålla det med, men de kan variera beroende på väder och hur ridhuset är bokat :)

Sen en till rolig nyhet! Ingen behöver gästblogga och bloggen behöver inte stå! Vi kommer att ha med bärbar dator och internet fixar vi där, så kan jag blogga iaf! :D Men självklart kommer uppdateringen att bli sämre, vill juh ha mitt lov med och njuta av det, inte känna mig tvingad att uppdatera. Men ni kommer att få se massor av bilder! Kommer fota som en tok när jag väl är där (; Och säkert en massa annat kul som vi hittar på där uppe i fjällen :D

Sen efter fjällen är det dax för Tyskland, då kommer jag inte kunna blogga, men ni kan väl ändå stå ut i 4 dagar? Aja det tar vi då :)

Ska ta och skicka iväg ett mejl till min lärare, kom jag på nu. Ang Kolmården. Har nämligen fått en förfrågan om att fota på en skolbal, men det krockar med Kolmården. Så har ett förslag som jag tänkte mejla till henne :) Måste göra det nu, ananrs glömmer jag det!

Vet du inte vart jag ska nästa vecka? En ledtråd!

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; Jag har faktiskt ingen aning, vi har alltid lastat åt höger då vi hade min b-ponnt som alltid stog åt vänster när vi åkte med båda två. sen har vi låtit henne stå åt höger efter jag sluta rida han :)

2010-04-05 @ 19:11:42
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0