Inge fotograf på UPK

Jag kunde inte stå som fotograf på Uppsalas ponnytävling i helgen, de hade redan en annan som skulle fotografera. Så vet inte om jag ska åka med Sara och fota TiRKare eller leta upp någon annan tävling att åka o fota på... Som jag inte hittar. Tusan. Får sikta in mig på UPKs andra tävlingar i juli. Om jag inte tar mig till ponny-SM som är samma helg. Vi får se :)

Foto: Jag

Sen ska jag juh fota på Tierps lokala/regional hästhoppning i maj, Sandra vill att jag åker till Högbo och fotar men nästa helg men jag vet inte om jag kan ta mig dit. Hon ska nog hoppa sin 3de 140 på Pirro, och så hoppar hon Prinsen såklart :) Men har inte så stor koll så får se om jag kan ta mig dit, ev att man kanske kan fota hela dagen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0