Lightroom 2

Tack Emil!

Här ska det testas, får se vad detta är för ett häftigt program :) Har fått låna ett USB-minne med Adobe Photoshop Lightroom 2 på av min snälla kusin Emil. Det är ett sorts redigeringsprogram om jag har förstått rätt. Tyvärr hinner jag inte testa så mycket med det nu, ska fixa mig lite innan nattbandyn. Men det lär gå fort, ska även kolla så jag har pengar, fixa kameran och försöka få tag på mamma så hon vet vart jag tar vägen.

Foto: Jag
Utrustning: Nikon D60 + Sigma AF70-300/4-5,6 DG
Inställningar: s1/250, f/4,2 & ISO3200

Kommentarer
Postat av: Dessie

lightroom är ganska bra fan ;P

2010-04-29 @ 23:12:12
Postat av: maja andersson

den hästen står i samma stall som oss! :)

2010-04-30 @ 16:10:22
URL: http://mmmajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0