Måste skärpa mig!

Det känns som att jag har missat så mycket under den veckan jagvar borta, bdb, fb, bloggar osv. Känns som att jag vill ta igen allt och det tar lite tid. Har därför varit dålig med uppdateringen. Hade lovat en bildbomb, och får se när den kommer. Lär väl bli i natt typ. Har inte hunnit kolla igenom bilderna än, har inte duschat och börjar ändå 9 i morron. Så vi får se.

Jag har även sjukt mycket att tänka på, måste mejla till ridklubbar om att fotografera, fixa till Tysklandsresan som man snart åker på, ev fixa en gästbloggare under 4 dar, osv. Jag orkar och hinner inte, men måste lösa det. Måste även beställa visitkort, skriva ut lappar och fixa med hemsidan. Det mesta måste jag fixa innan torsdag, för då åker jag. Kan ni försöka att tänka er in hur jag har det just nu, har sparat allt till sista minuten och nu funkar det bara inte.

Men jag lovar! att ni ska få en bildbomb, vet bara inte när. Men ska börja förbereda bilder när jag kommer ut från duschen.

Jusste, ska även försöka leta upp JOSS-filmerna, de ska komma upp på deras hemsida men de kanske finns nåt på YT, även Patrik´s Combo ska jag försöka leta upp.

Även byta in pengar från svenska till euro på onsdag morron. Så just nu har jag lite för mycket att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0