Morrondagen

I morgon kanske det kan bli lite dålig uppdetering, min dag kommer att se ut på ett ungefär såhär.

09.00 - Ridskolan, dressyrtävling
Hästskötare och fotograf för Sara.

09.00-12.00 - skritta ut på Hickory, beroende på när Sara rider.

12.00-13.00 - lunchfodra Moas hästar.

13.05 - tåget hem, beror på hur det blir med tävlingen och fodringen.
Kan ev bli senare.

13.30-15.45 - hemma, sen tåget tillbaka till ridskolan.

ca 16.30 - ta in Moas hästar, ge 1 kg hö.
Ev skritta Hickory innan insläppet, beror på om jag hinner rida på fm.

Sen ska man ta sig hem igen. Så ser dagen ut på ett ungefär, som ni ser blir det fullt upp (;

Vill ni veta, under alla dessa år som jag har gillat att fota, har jag aldrig fotat dressyrtävling! Det är ganska sjukt. Om mina mobilbilder gills så har jag väl fotat 2 TiRKare på dressyrtävling, men tycker inte att dom gills allas (;
Kommer att följa med några (2?) ridskoleekpiage i maj och fota DM i dressyr, ska bli roligt!

Sandra och Chaminzky, Foto: Jag med mobilkamera!

Kommentarer
Postat av: Sara

bärling i maj ska du till :D

2010-04-04 @ 00:09:42
Postat av: MELLLIIE

Jag har fotograferat en dressyrtävling och det var något jag inte tänker göra igen! :P



Lycka till! :)

2010-04-04 @ 10:32:08
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: moa

Jag är väl ändå den enda som INTE har en häst i stallet??? :O

2010-04-05 @ 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0