trök dag

Har precis kommit hem från stallet nu, eller nästan.
Red som sagt på Lervik idag med skolan och fick Pascall. En riktigt dryg häst! Vist han går i form  men när man vill lite mer blir han bara tjurig och blää. Inte min typ av häst de där.

Efter skolan gav jag mig av upp till TiRK. Red Ella och hon va rätt fin idag :)
Lite seg, men det är hon alltid så här års med fällning och allt. Men vänster sidan var mycket bättre!


Har precis ätit lite mat. Vi beställde så de fick bli räksallad :) Mums!
Jaja snart ska jag dra till Jossan, så lägger nog upp inlägg sen när jag kommit hem.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja blogga med en egen blogg? :D

2010-04-23 @ 20:25:08
Postat av: Sara

Kanske, vi får se :)

2010-04-24 @ 00:05:52
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0