Bilder och musik!



Sitter och är irriterad på att nya telefonen inte kan ta emot mina minneskort, så i morron åker jag till Uppsala och inhandlar ett. Kommer bryta ihop snart om jag inte kan få lägga in bilder och musik på telefonen!

Så jag sitter och väljer ut bilder som ska läggas in, användas som kontaktbilder bl a då jag har en snabbsida där jag kan skicka meddelanden till vissa personer, ser roligare ut med bilder :D
Musik ska jag sätta mig och knåpa ihop en bra spellista, så det bara är att slänga in när minneskortet finns i telefonen (;

Kommentarer
Postat av: Dessie

har du brunt hår på bilden? ;D

snygg bild ;)

2010-08-30 @ 21:18:17
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0