Blev nyss taggad


Jag och Clintan, Foto: Bella

Såg att jag blivit taggad på facebook med denna bild, asså shit vad jag älskar min rid-outfit! Diggar den rejält alltså (; Nej men faktiskt vare så att min klass var upp till Bella och hade lite kul på gården där hon bor. Bl a att rida hennes häst, Sara red först, sen fick jag rida runt lite oxå, trava och jobba han. Och ja, inga ridkläder och de var "för långt" att gå upp och hämta en hjälm som passade så red utan, läraren blev juh liite förskräckt när jag hoppade upp utan hjälm och red runt. Men de gick superbra, Clintan är en allt för snäll häst :)




Jag och Lilleman, Foto: Elin

Några små bilder från när jag red Lilleman med Elin, kommer säkert flera bilder senare, och som jag hoppas är större även. Så att man ser bättre :)

Kommentarer
Postat av: m a til da

sv' härligt att höra. jotack, bara bra :D

2010-08-05 @ 11:23:43
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0