Datorn funkar! :D

Igår var min data extremt mysko, kunde använda den på morronen, sedan gick den in i viloläge och så funkade inte skärmen efter det? Ingen aning om vad det var för något. Men nu när jag startade den funkar allt som det skulle, happy!

Jag har spenderat dagen på Akademistallet i Uppsala och Ridsportens Dag. Ungefär sådär 1200-1300 bilder med mig hem från dagen och ett trevligt humör :) Är verkligen på topp! Bilder kommer senare när de hunnit ladda in. Bilder från fredagens hoppning kommer oxå senare, ska ladda in även dom :)

Nu har syrran lånat kameran och plåtar sia modellhästar, kanske ni vill se någon bild? Hon ska juh ändå köpa min D60 när jag får tillbaka nya kameran :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

ja det vill vi ;D

2010-08-22 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0