Happy, happy!


Glad får man vara när kameran äntligen har kommit hem igen :D

Sen tänkte jag berätta lite mera om den nya kameran. Det kan ta mellan 1-3 veckor innan jag får den kameran, men det bra i det hela är att första kameran som kommer in är det jag som får, jag är först i kön! Hääärligt (;

Sen har jag en fundering till mig själv, jag har tänkt på de ett tag idag, eller rättare sagt. När älskling åkte hem började jag att tänka på det. Hur kan jag må så bra när jag är med dig? Har tänkt på det ett tag nu och jag kan fortfarande inte sätta fingret på varför jag ens tänker på just den frågan eller själva svaret. Även fast jag ibland gör och tänker på sånt jag inte borde.

Dunkar musik här ute i min ensamhet, längtar till helgen och vill att älsklingen ska komma tillbaka hit, det hade varit perfekt!

Kommentarer
Postat av: m a til da

godmorgon. är allt bra med dig?

2010-08-05 @ 08:32:54
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0