Mitt tillfälliga tillhåll


Foto: Jag

Så det är här jag håller till för tillfället, här som jag sover. Mitt rum är som sagt inte klart och har nu fått byta tapeter och det har blivit en massa strul. Men har fått reda på att de nya tapeterna kommer i morron, härligt!
Så i väntan på mitt rum så sover jag och boar här ute, ganska mysigt, men sängen är inge bra. Vääldigt liten och ganska så hård om man inte har extra madrass, men pappa ska ställa ut min säng tillfälligt. Äntligen en bra säng! :D

Sen så är man egot själv, jag vet (A) Men jag lekte med stativet, inte för att de gick så bra, hade gärna velat köpa mig en fjärrutlösare. Men så mycket pengar har jag inte. Och det var väldigt länge sen jag har egobilder på mig själv nu, från typ den 2 juli till nu har jag inga alls. Brukar ändå knäppa lite då och då (;
Ja, jag har solat i hela 40 min idag, orkade inte stå ut längre.


Sen så bara för att jag hämtade älsklingens armband inne i syrrans rum så kan ni få en bild på den med. Syrran har fixat till det, lite missfärgat men som nu inte syns, vilken tur att man har en målande syster och snart fotograferande oxå (;

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bild på hur det ser ut innut i ?:) stugan allså

2010-08-05 @ 18:07:06
Postat av: Evelina

Åh vilken mysig liten stuga! där hade jag gärna bosatt mig!

2010-08-10 @ 13:52:43
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag förstår, dom borde ha ditt rum som gästrum istället, haha!

2010-08-10 @ 14:09:47
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0