Mot ridskolan!


Giannino SJ, Foto: Jag

Nu åker jag med tåget mot Tierp och ridskolan, kameran följer med. Ska försöka få lite nya bilder på ridskolehästarna. Så hoppas att det kan bli någon bild på de, sen skulle Sara rida, vet inte vilken häst men kanske någon bild på henne med.

Kl 18.00 är det banbygge inför morrondagens ponnytävlingar, själv är man fotograf (; Men tänkte vara lite snäll och hjälpa till och bygga fram första banan. Och smart som jag är ska jag lära mig den oxå, så att jag inte behöver göra det i morron då jag fotar första klassen. Bloggning kommer det att bli under helgen, så var inte oroliga för det :) Älskar bärbara datorer och mobilt internet!

Bilder kommer senare i kväll :) Hoppas på att det inte blir för sent bara, sista jobbdagen på städningen och första jobbdagen för helgen, med endast någon timmes mellanrum. Kommer bli tufft men det klarar jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0