Snart klart



Foto: Jag

Rummet börjar ta form, sängen är inflyttad så nu är det bara datorn och mina fina flyttkartonger i hallen som fattas (;
Nej men det ska bli en tripp in till Uppsala och IKEA snart hoppas jag, sitter och kollar ut lite möbler jag vill ha. Men de går inte allt för bra när färgerna inte stämmer med vad jag vill ha. Ääh, det blir säkert bra!

Sen kanske jag ska säga att rummet är vitt med en mörkblå fondvägg som syns på bilderna, som inte ger rättvisa till någon av färgerna. Kanske kan göra en lite videoblogg när kameran kommer tillbaka och hela rummet är klart :)

Ska skriva upp alla måtten på de möbler jag vill ha och sen blir det nog en springtur i regnet. En vecka sedan jag sprang sist, måste bli bättre på att hålla igång. Sen ska jag ta en härlig dusch och fixa inför morrondagen då första skoldagen väntar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

super snyggt!

2010-08-18 @ 20:21:08
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv; nej, det får inte göra det! :o



jaa :P

2010-08-18 @ 21:11:28
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0