Tankar och dagens!


En till bild som ska skrivas ut, Foto: Jag

Sitter och sjunger med i patrik Isakssons - Faller du så faller jag, underbara låt <3
Har inget för mig, ska bli en springtur senare ikväll, sprang inte igår som jag hade tänkt. Hann aldrig med (;

På lördag ska det bli en massa mys med mitt gäng i Uppsala, kameran måste åka med! Detta vill jag inte missa att ha på bild.

Jag kan tala om att jag har så tråkigt att jag redan har bestämt vad för kläder jag ska ha i morron, ligger framplockade i garderoben. Smycken är framplockade även de, snacka om att inte ha nåt liv? Nej, men skönt ändå att de redan är bestämt och jag slipper stressa och tänka på det i morron bitti (;
Skolan börjar halv 11 i morron, så hinner säkert blogga i morron innan, kanske kan bli en dagens outfit, var länge sedan en sådan kom :) Slutar kl 2 tror jag, vet inte vad kvällen har att erbjuda då, det visar sig. Hoppas på det bästa!

Jag har en sådan bild hur jag vill ha bilderna som nu är ivägskickade och hoppas få de nästa vecka, jag vill in till IKEA så jag kan få storhandla till mitt rum, vill ha det klart! Vet i princip hur jag vill ha det mesta, men inte riktigt allt. Fotoväggen kommer att bli grymmare än grymmast! Har skickat iväg så många utav mina favoritbilder, natur, Victor, mig och på några av hästarna. Kan inte bli bättre!
Bilderna på mig ska nog inte sitta på väggen, men jag ska göra en lite rolig sak med dem, eller, jag säger de senare :)

Tävlingen skulle ha avslutats igår, men tänkte skjuta upp den nån vecka då jag inte har någon lust för tillfället att ta tag i den, men de kommer! Bara lite senare :)

Ett inlägg med bara en massa text, det kan bli så ibland. Men de är ganska mycket utav mina tankar, så nu kommer ni in i mitt huvud lite kanske, inte vt jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0