Testat!



Detta bevisar varför jag ständigt målar naglarna med genomskinligt och stärkande nagellack ist för med färg. Jag målar utanför! Så mycket extrajobb bara för att jag inte kan vara duktig och måla bara på naglarna (; Men sånt jag får ta nu, fixar till det i morgon. Iaf så har jag nu använt de nya nagellacken som jag köpte på H&M, sjuuukt häftigt det blev med de svarta :D

Så nu tänker jag göra lite reklam för det nagellacket, alla borde ha det. Blir sjukt snyggt på naglarna. Nagellacket heter IsaDora Graffiti Nail! Finns i flera färger tex gul, som jag vet finns. Jag köpte svart och Dessie köpte både svart och gul :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

visst vart de snyggt? :D

2010-08-18 @ 01:37:30
Postat av: Malin;D

vart köper man sånt där;p de var ju ääääscoolt!:D

2010-08-21 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0