You can always trust me, my friend


Elin, Foto: Jag, Nikon D60 + 35mm/1.8

Trodde att jag skulle kunna blogga genom mobilen, hade skrivit värsta inlägget igår kväll. Och så sparades inte skiten! Åååh, då blev man glad. Kanske att man kan förbereda inlägg och sedan publicera genom mobilen..? Det skulle kunna gå (;

Direkt efter skolan drog jag till Uppsala, träffade på Elin vid stationen och vi begick oss mot The Phone House, köpte oss ett varsitt minneskort till mobilen. Sen blev det kolla lite affärer, köpa saker till ramarna och ta oss en fika, mmm! Vi snackade lite om foto och tävlingar, så vi får se hur de nästkommande tävlingarna blir :)
Jag har även fått förslag på lite tävlingar som jag kan åka själv på, får se om jag åker på dem. Vill först och främst ha nya kameran hemma.

Kommentarer
Postat av: Elin:D

You can always talk to me too<3

Fyfan vilken bild..:O

2010-08-31 @ 21:05:24
URL: http://ponnyoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0