Ont som ***!

Detta har inte varit min natt...
Vaknade när pappa var uppe, alltså 4 på morronen, gick upp och de luktade så konstigt. De var bara kaminen som gav av sig lite (; Så gick jag o la mig igen, vaknade så många gånger mellan 4-9 att jag inte kunde räkna. Kunde inte ligga still, vred runt, flyttade på kuddarna, ändrade täcket, svettades. Aah typ så, sen när jag väknar lite efter 9 så gör det så j*vla förbannat ont i mina muskler. Inte som träningsverk, vet inte hur jag ska beskriva de, men gjorde så j*vla ont att jag tog en alvedon och la mig igen, den verkade efter ett tag och jag somnade.

Nu är jag vaken igen, känner mig inte bra alls, har ont längsmed ryggraden så syrran tröck lite där och fy*** vad de gjorde ont! Skrek nästan...

Så ska vara hemma och göra inget alls, typ ligga i sängen och läsa o kolla film, ja kan knappt sitta på stolen för att ja är så trött i musklerna i ben och armar. Aj :(

Jag hade tänkt att springa nu på morronen och sen duscha, springa får vi stryka men måste in i duschen. Får se om jag orkar stå så länge att jag kan tvätta av mig, nu kanske ni förstår hur jäkla ont det gör.
Ska fota hoppträning i kväll, ja de får vi se om jag gör, beror på hur jag mår.

Nu har jag fått skriva av mig, men måste säga att jag hade 50 besökare igår! Jag har haft minst 27 besökare de senaste 10 dagarna, helt amazing! Fortsätt så! :D

Känner mig såhär idag typ...

Kommentarer
Postat av: Dessie

känner mig så jag med :( plus ont i skallen :(

krya på dig! <3

2010-02-24 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0