Operation övertalning!

Nu ska jag sätta operation övertalning i verket, eller så fort mamma och pappa är hemma :D
Igår när ja åkte hem med pappa så prata vi om foderhäst, vad de innebar, hästar osv. Och det lät ganska så bra, asså om jag tjatar lite så kanske jag kan få åka och provrida lite hästar som jag sen kan ta hem på foder. Vill ha en D-ponny, har juh ändå 2 ponnyår kvar med detta. sen är det slut med ponny och övergång till stor häst.
Har redan hittat en bra ponny i Stockholm men vågar inte mejla eftersom ja inte har kollat me föräldrar (;

Hoppas att jag kan få igenom detta! Skulle vara så grymt kul, och jag kan själv tänka mig att ha en egen häst nu. Har övat på Bounty :)

Häst i Upplanda stallet, Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Men va hurtiga alla är som smörjer tränset efter varje ridtur :O

2010-02-02 @ 19:28:15
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0