Kallt!

-18 ute, och jag åker till stallet. Fotar lite på pollarna men de var ingen på bushumör så blev mest en massa porträtt. Men de kommer upp senare (;

Tar in min plutt ponny, ingen lång ridtur så tar en barbackasväng. Rider in i "samhället" xD Haha inte! De står lite hus placerade vid en väg typ.
Iaf så skulle jag bara rida fram och tillbaka där en gång, men efter att Bounty började bråka med mig och inte skulle göra nåt alls. Då fick det bli fram och tillbaka igen, då kommer en kvinna ut och vi pratar lite, hon berättar en ridväg jag kan börja använda. Ska testas!

Redigerade lite på en bild som fotades i sommras :)

Foto: Mamma

Ska skriva lite om motljusskydd i ett inlägg, många som undrar varför det är bra för (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0