Kan man vara nöjd med sånna bilder?

Ja, kan man vara nöjd med bilder som igentligen inte är bra?
Det jag menar är att bilden kan vara fotad i rätt ögonblick, bra skärpa och inga störande moment runt om. Ja då kan det vara en bra bild.
Men om det är tex en häst som vägrar? Kastar av ryttaren?
Jo men bilden kan ändå vara bra komponerad, som jag sa innan. Det kan finnas bra bilder men att motivet inte alltid är så bra :)

Några bra bilder som jag tycker att jag har lyckats bra med, även fast det är vägrande hästar är ändå dessa bilder :)




Alla bilder fotade av mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart dom e bra :) de blir lite annat en alla vanliga bilder xD haha

2010-01-10 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0