Träning,

Bussen gick 08.50, jag vaknar 08.20. Ooops! Det blev en jäkla snabb frukost och ombyte, sen vare typ att jogga ner till stationen för att hinna med bussen som kom typ samtidigt, tur!

Kommer till Vendel och går den lilla biten ut till stallet, Peter hade inte hunnit skotta på uppfarten så träningen blev lite uppskjuten. Tog in Papaya och skötte henne i väntan, longerade henn utan ett enda bocksprång! Det är bra, men hon ville inte skritta så hon fick trötta ut sig själv i trav då, men skritt blev de till slut. Blev inge lnge med henne.

Foto: Jag

Sen tog man in sin pärla! Hon är så klart bäst! borstade och drog ur borddarna, in i transporten och åka till Upplanda. Väl där var det inte plogat så de var att pulsa i snö upp till knäna. Ut med ponnyn och in i ridhuset för att göra i ordning, där inne höll Martina på att bygga fram lite hinder. Bounty spände sig direkt när hon såg de, finns inge värre än när hon gör så. Men jag höll mig på andra volten och hon lugna ner sig lite grann. Men så fort man skulle rida förbi hindrena så spänner hon, kollar utåt och flyttar sig inåt. Inte lätt att rida då. Men hon har ändå blivit så mycket bättre!
Tränade mycket övergångar, och såklart mina yttertyglar. vad man märker saker som man inte tänker på annars. Så bra träning för mig! Och såklart för Bounty. Så nu har jag lite att träna på (;

Foto: Dessie

Och ni har fortfarande inte fått bilderna från när Dessie fotade mig, och de lär ta ett tag till då jag inte har fått alla bilderna av henne. Men de kommer att komma upp! Jag hoppas snart :)


Kommentarer
Postat av: aaaammmmmmaaaannnnnddddaaaa

fina :'D

2010-01-02 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0