Uppdatering!

Yes nu har bloggen fått lite nya småsaker, tex så ser ni att det "rullar" längst upp när ni ska se min adress igentligen. Linda Enarsson - Foto och Bounty står det (; Blev de bra tycker ni?

Sen har jag bytt bild i kommetarsrutan, så nu kanske det är lite roigare att kommentera :D
Eller ja, ni som kommenterar iaf (;
Fast jag har fått en mer än 20 kommentarer på 6 dagar (; Det är bra, Tack!

Sen har jag laddat ner lite nya textstilar, och för er som ville ha en header av mig, ni måste påminna mig! jag kommer själv inte ihåg det (; Och så kommer jag spec inte ihåg hur ni vill ha dom då det är ganska så många som vill ha och alla vill juh ha olika (A)

Jag har funderat på ett göra en ny header till min blogg oxå, men tyvärr har jag inga ideer om hur den ska se ut så ni får stå ut med denna ett tag till :D

Jag ska även försöka skriva inlägg om mig och Backbo, som kommet att vara länkade i menyn. Men så långt har jag inte kommit :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är nog skyldig till hälften av kommenterarna (a'?

känns som jag varit duktig på det sista tiden xD

2010-01-06 @ 16:48:57
Postat av: aMANDA

och det blev bra, det du ändrade :D

2010-01-06 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0