Alla verkar tro...


Misslyckad bild, Foto: Jag

Alla som ser mina bilder, verkar tro att jag är någon som alltid får bra bilder. Men så är det faktiskt inte. Kolla bara på denna bild, hur snygg är den? Totalt misslyckad!

Jag visar upp de bästa bilderna jag fått under en fotografering, och alla tror att man är ett proffs som aldrig får misslyckade bilder, alla får misslyckade bilder någon gång. Sen är det en fråga om hur ofta man får misslyckat. Jag lyckas alltid, varje fotografering, att få minst 1 misslyckad bild. Det är något jag inte kommer undan, jag är inte tillräckligt bra för att inte få en enda misslyckad.

Angående denna bild så är det "endast" fokusen som har hamnat extremt fel. Och då är detta en "liten" misslyckad bild, har så mycket mycket värre bilder. Eller? Jag raderar oftast de misslyckade bilderna så kanske inte har några bilder kvar.

Jag vet inte vad jag vill ha ut av inlägget, men publicerar det ändå.

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Håller med! :) Man kanske inte just vill visa upp de sämre bilderna ;)

2010-06-18 @ 00:20:26
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0