För söta!


Foto: Jag


Andra dagen på jobbet, några flera barn, svårt att komma ihåg alla namnen (; men de gick priima idag med! Kul att jobba med barn faktistk! Dom är så otroligt gulliga :') Som K. idag, "Liiinda!" typ hela tiden, gulligt!

Började bra med att vara i tid till första jobbet, tur! Nej men de var ganska enkelt att vakna i morse, klar ganska snabbt och hem för att väcka älsklingen som låg kvar och sov, bussen mot Tobo och andra jobbet. Mina dagar består av, jobb, jobb, data, Victor just nu känns det som (; Men ska få plats med en massa andra roliga filurer som jag inte träffat på ett tag med!

Vad händer på midsommar? :) Jag har inget planerat än så länge, har funderat på att dra ihop ett gäng och grilla, men då blir inte Dessie glad som drar till Stockholm över helgen (; Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Vill se bilder från sm! :D Och så tkr jag det är dags och komma hit snart!!

2010-06-22 @ 20:54:21
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: dessie

heheh ;D

vi måste grilla nån annan gång fan! :D

2010-06-23 @ 03:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0