Full rulle!


Ekipage från Högbospelen i en 150 hoppning, Foto: Jag

Dagen har gått fort, börjar med 2 jobb. Så död som jag var på dagiset idag brukar jag inte vara, jag ser pigg ut, men är i själva verket totalt död. Men jag orkade mig igenom hela passet.

Mötte älsklingen på tåget för att ta oss hem till mig, byta om och sen ner mot badet! På vägen böt jag in min cykel så nu har jag en ny och fin cykel :D Var på badet i nån timme med Becca, Pontus, Lollo och Kalle. Tyvärr åkte alla hem tidigt.

Hem, käka middag och sen sätta sig vid datan för att fixa med bilder, har fått betalt för en fotografering, bilderna är oxå klara för att hämtas (; Härligt! Därför har det inte varit någon uppdatering förrän nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0