Lång dag!


Bara för att jag saknar min älskling blir det en "fin" bild på oss från midsommar, Foto: Becca

Jobb x2 idag, sen in med 3 tåget mot Uppsala, det var härligt försenat med 15-20 min. Äta på Tzatsiki med mamma, pappa och syrran, sen blev de shoppa loss med mamma! Vilken jäkla tur att man kommer hem med 6 plagg och inte har betalat ett dugg, sånt äre bästa!

Sen det dära med gästbloggare, har fått reda på av Elin att vi har internet med, så kan blogga nu i helgen, men om några veckor åker jag förmodligen bort under några dagar och jag fixar då en gästbloggare, vem? Det får ni veta då!

Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Haha ja det skulle jag kunna! :)

2010-06-29 @ 22:09:51
URL: http://lisaharden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0