Porträttfoto


Antonio i hagen, Foto: Jag

Jag har fotat porträtt på fina Jennifer och hennes D-ponny Antonio idag, men tyävrr får jag meddela att bilderna kommer någon annan dag eller inte alls. Jag ändrade formatet och fotade i RAW, tyvärr vill inte mitt PS ta emot bilderna så jag kan inte använda mig av dom. Men ska försöka lösa det på nå sätt, fick så fina bilder på dem.

Jag som så "ofta" fotar i RAW och när jag väl gör det funkar de inte, fuck off!

Jag är less, sur och förbannad just nu, don´t talk to me! Skitsaker och inte vilja fungera, de finns nog någon glad filur som skulle kunna ändra mitt humör nu. Sen behöver jag juh inte tänka alls på tentan, telefonsamtalet och min lediga dag i morron, balen som ska fotograferas, fredagens skolavslutning och en massa annat, jag orkar inte nu. Sommarlov var är du?!

Kommentarer
Postat av: Dessie

fin bild! :D

2010-06-08 @ 23:06:35
Postat av: Amandiiiiiiii

ja gjorde nån inställning på min data typ så ja kan använda alla raw bilde ri mitt pse 6 :)

2010-06-09 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0